15 Mayıs 2009 Cuma

Go Mongo

Bir Moğol restoranının yemeklerinin ne derece özel olabileceğini de hiç düşünmemiştim.Beklenti bile oluşturamadım bu yüzden gitmeden önce.Kapıdan adımımı atar atmaz farkı hissettim, güler yüzlü karşılama ile teras a alındık. Garsonların uygun samimiyeti ve güleryüzü ile keyifli bir öğlen yemeği yedik İstinye Park Go Mongo'da.Menüden barbekü seçimimizi yaptıktan sonra elimize verilen bayrakların ne olduğunu henüz anlayamamıştım ama farklı bişeylerin gerçekleşeceğini de seziyordum.Oldum olası alışık olmadığım durumlarda "neden burdayım" iç sıkıntısı basıverir bir anda ama bayraklara adımız yazıldıktan sonra akışına bıraktım herşeyi.Biraz zaman geçtikten sonra tabağımız ve bayraklarımızla Moğol barbekü lerimizi seçmek için sergideki et ve sebzelere yöneldik.
Tabağıma çeşitli sebze ve etlerden koyduktan sonra sos önerisiyle birlikte ahçılara teslim ettik.Kendimiz hazırlayıp, soslarımızı seçerek onlara pişrittik yemeğimizi.
Şaşırtan tek şey içeceklerin aşırı pahalı olmasıydı.Bir kola için 6,5 ytl ödemek içime oturdu doğrusu.

Eğlenceli farklı bir öğlen yemeği için mutalaka uğrayın Go Mongo ya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.