31 Mayıs 2009 Pazar

Mayıs Biterken


Bir Mayıs ı daha uğurladık.En çabuk biten ay bence mayıs ayı.Yine gelecek doğumgünümü bekleyeceğim bu ay için.Çok seviyorum doğduğum ayı ve günü ne yapayım :)

Mayısın son haftsonundan notlarım :

*Önceden tren izlenimini veren uzun dikdörtgen odamı , ev halkımla birlikte (abim ve kız arkadaşı) harika hale getirdik. Artık sabahlara zevkle uyanıyorum.

*Melekler ve Şeytanlar' a en kısa sürede gitmek istiyorum.

*Seda Diker'in "Beni Ararken" adlı romanını büyük bir zevkle okuyorum. Konu genel olarak Yönlendirmeli Meditasyon ve hipnoz ' a dayalı. Her kitap beni bir parça etkiler..Bakalım kitaptan sonra kendimde nasıl değişimler olacak.
Tüm pazar günümü bu sitede geçirdim diyebilirim:
Gerçekten etkileyici yazıları var sevgili Seda Diker'in.

*Penguen in bu haftaki sayısı yine çok güzeldi. İyice müptelası oldum bu derginin.Metro ve minübüslerde okurken çok daha fazla zevk alıyorum nedense..Bu kız neye gülüyor bakışlarına da alıştım artık :)

*Ve Mayısın dinlenilesi şarkıları :
Teoman Çoban Yıldızı
Göksel Baksana Talihe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.