16 Haziran 2009 Salı

Bu sabah şunu denedim



Neden sabahları kalkerken yüzüm buruşup , güne uyanasım gelmiyor ? Bu sabah işe gelirken şunu denedim : Metro merdivenlerinden inerken yüzüme gülücük kondurdum.Günün böylelikle güzel geçeceğine inandım.Fena da geçmiyor hani.Kendimi programlamakla başladım memnuniyeti hissetmeye.Cidden işe yarıyor yahu.En sıkıntılı zamanda yapılacak işin içe dönmek olduğunu keşfettim uyguluyorum.

Seda Diker in kitabı bitti.Beni Aradık birlikte.Tanrım ne müthiş sürükleyici bişeydi.Şimdi Osho dan Kadın ı öğreniyorum ama bu bilge biraz garip geldi bana.Olsun fikirleri okumak dinlemek lazım.

Bu akşam izne çıkıcam.Garip bi duygu ; abim evleniyor.Ben de şu garip etiketi alıyorum."Görümcee" :) Görümce esraa görümce esraa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.