27 Haziran 2009 Cumartesi

Geçen hafta - Düğün - Bugün

Geçen hafta
Yazdım sildim.Yine söylüyorum :
Çantalarımın yırtılma -kopma-fermuarlarının bozulma sebebinin Nazar olduğu konusunda kararlıyım

Düğün
Abimi evlendirdik.Çok tatlı bi gelinimiz var. Belki düzcede artık beni tencereye kaşıkla vurarak uyandırmayacak abim yada çorabını burnuma tutmayacak yine uyandırmak için...Bir şeyler değişecek ama mutlu olduğunu bilmek ayrı bir keyif veriyor.

Düğünümüz güzeldi.Kalabalıktı.Hem yorulup hem de eğlendim.Düğün sabahı uyandığım andan itibaren sanki kendi düğünüm gibi strese girsemde her an onların yanında olup heyecanlarını paylaşmak çok güzeldi.

Bugün
Heybeli adadadaydım.İlk defa gittim bu küçük şirin adaya.Mutluyum...Huzurluyum.Fayton turu çok güzeldi.Keşke biraz daha uzun olsaydı.Ama burdaki restoranları anlayamadım.Girdiğimiz her iki restoranda da servisler çok çok yavaştı.

Bir de denize girmek hataydı sanırım. Çok kirliydi ne yazıkki. Olsun güneşe sere serpe uzanmanın tadını çıkardım bugün.Bol bol güneşlendim Ada Beach te :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.