4 Haziran 2009 Perşembe

Eternal sunshine of the spotless mind !

Bugün hava ağladı ağlayacak.Bu hafta projede son haftam.Kazakistan,Azerbaycan,Gürcistan anılarımla birlikte projeden ayrılıyorum..İlk geldiğim gün ki sudan çıkmış balık halimi anımsadıkça ben bile gülüyorum.Yağmur var bugün, hüzünlü sanki hava..Anlayamadığım bir garip duygu bu. Acaba hiç kendimi buraya ait hissetmiş miydim ? Şimdi ne olacak onu bilmiyorum.Saat 2 deki görüşmelerde belli olacak yada yine havada askıda kalacağım.Nereye ait olduğumu bilmeden...

Eternal Sunshine of The Spottles Mind ı tekrar tekrar izlemek istedi canım.Böylelikle İkhlas ve bilumum Kazakistan maceralarını beynimden silebilirim.

Hayat devam ediyor.Üzerimde sabah Tuba'nın sıktığı bir parfümün kokusu var ve hemen alınacaklar listesinde --> Burberry The Beat çooook hoş bir kokusun senn !!!

Sabah sabah bunu da yaptım ya ben bile kendimi ayakta alkışlıyorum.Sabahın 8 inde kıpkırmızı bir çanta aldım kendime :)

Dün gece doyasıya erik yedim. Çatur çutur. Haziran bitiyor erik mevsimi de bitiyor..Dikkat son erikler bunlar!

Son olarak herşey çok güzel olacak.Ben bundan eminim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.