23 Kasım 2009 Pazartesi

Bayram Heyecanı

Bayram heyecanı sardı beni..Aslında istemiyorum saatler süren akraba gezmelerini ve annemin şuraya da uğrayın buraya da uğrayın demelerini...Ama napıyım seviyorum bayramları..En çok da halama uğramayı seviyorum.Kocaman bahçeli müstakil evde sıcak sohbetle demlenen çayını seviyorum...Kışı karşılamaya hazırlanan bahçedeki ağaçları izlemeyi ve her bakışımda çocukluğumdan bir parçayı gözümde canlandırmayı seviyorum.Doğduğumdan beri değişmeyen tek adresim.Her yıl farklı gözle bakabildiğim bu bahçe, hayatımın bahçesi...

Bembeyaz karın boyumu aştığını bu bahçede gördüm ben, ilk erik ağacına tırmanışım, ilk salatalığı ve domatesi dalından yiyişim, tavuk ve inekle tanışmam, ilk çadırda uyuyuşum yine bu bahçede...

Bakalım bu bayram ne görüntüler sunacak hangi anılara götürecek bu bahçe...

Edit :Artık sadece bayramları değil annemi her ziyaretimde gidiyorum çünkü annemler bu bahçeye köye yerleştiler.Halam ile yanyana evleri.Annemin domatesleri, salatalıkları, babamın çilekleri.Yiğit dedesi ile otları biçiyor zaman zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.