23 Kasım 2009 Pazartesi

Johnson's Baby Hastalığı



Son zamanlarda kullandığım kozmetik ürünlerimin listesini çıkardım.İşte tavsiyeler :

*Johnson's Baby bebe yağını cidinizde denediniz mi ? O zaman benim gibi kışın kuruyan bir cildiniz varsa mucizeye hazır olun.Süper yumuşaklık saatlerce cildimde !
Reklamcı ruhum çıktı birden ortaya !

*Johnson's Baby Ocean kolonyası vazgeçilmezim.Hijyen krizlerimde kurtarıcım.

Açıklama :Neden Johnson's baby hastası olduğumu buldum sanırım.Annemin büyük boy pembe renkli Johnson's Baby losyonu ile büyüdüğüm için her fırsatta ondan kaçırıp süründüğüm için olmasın sakın..Ah birde Tokalon marka fondoteni vardı ki onun nemlendirici olmadığını anlamam biraz zaman almıştı.Krem azaldıkça annemin hesap sormaları sıklaşıyordu.Ben de şaşırıyordum zaten hiç kahverengi renkte nemlendirici olur mu ? Ne tuhaf şeyler üretiyorlar.Hadi onu geçtim annem bu kokusuz kreme nasıl para veriyor ? İşte yaş 8 ve ben...

Neyse listeye devam :

*Neutrogena el ve tırnak bakım kremi. Güzel yumuşaklık veriyor.Keşke biraz daha uzun sürse etkisi.Ama sık sık yenileyerek ellerinizi yumuşacık tutabilirsiniz

*Yine Neutrogena.Bu sefer göz makyajı temizleyicisi.Suya dayanıklı maskarayı bir çırpıda temizliyor.Ve göz etrafında yumuşacık bir his bırakıyor.

*Nivea Temizleme Sütü , ikinci kez kullanıyorum ve makyaj temizlemede gayet başarılı.Bıraktığı etki de uzun süreli.Kokusuna zaten bayılıyorum.

*Dove yıpranmış saçlara özel şampuanı..Saçlarım uzun süredir bu kadar yumuşamamıştı.

*Nivea nın çeşitli maskeleri.Haftada bir kez hem moral oluyor hemde cildimi yenilenmiş hissediyorum

*Givench Very Irresistible.. Vazgeçemiyorum senden.

İşte böyle benim listem..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.