23 Aralık 2009 Çarşamba

Heyecan

Dün birşey farkettim. Ben Marmara otele karşı bulaşık yıkıyorum .En tepedeki o ışıklı ekranını görüyorum mutfak penceremden.Tuhaf geldi yani... Bazen hava yağmurlu, bulutlu değilse sesleriyle huzur veren martılar geçiyor pencerinin kenarından.Keyif alıyorum işte o zaman

İş çıkışı eve koşturup elimde çamaşır suyu yerleri viledalarken yada soğan, ıspanak yemek yaparak kafa dağıtırken buluyorum kendimi.Durum hayra alamet midir ? Bilemiycem.

Karamelcim sabah titriyordu resmen.Soğukta kalkmış ta ablasının gürültüsüne, birşeyler istiyor, gözleri yarı açık yarı kapalı.Kediler de uyur gezer olabilir mi ?

Avatar a gidiyoruz !!! Bu perşembe İstinye parkta imax te izleyeceğiz.Bakalım nasıl bir film bekliyor bizi.

Bu arada ben öğrenciyken daha iyi Ispanak yapardım.Ne oldu anlamıyorum ? Dünkü de bir tuhaf.Bu kaçıncı deneme ama...

Ayşe Özyılmazel de albüm yapmış.Nasıl olabilir ki ? Dinlemek lazım.Köşe yazıları gibiyse güzeldir :)

Heyecanlıyım hemde çok ! Bakmayın hep öyle değilim ama bugün heyecanlıyım işte !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.