10 Aralık 2009 Perşembe

Salsa !!!


Bilen bilir , dilimden düşmeyen bir Salsa maceram vardır 2 aylık :) O zaman ofisten grup halinde katılmıştık derslere.Geçen sene kış vakti..Ne kadar içimizi ısıtmıştı o dans günleri.Eğlence içinde geçiyordu vakit.Birbirimizin dansına bakıp iç geçirip güldüğümüz anlar, kış akşamlarımızın en güzel aktivitesi olmuştu Salsa...

Ben o günleri bu kadar özleyeceğimi hiç düşünmemiştim işimi değiştirirken..Ofis içinde kahve içişlerimizi, ITU nun kampusunu daha birçok şeyi özlemle hatırlayacağımı hiç tahmin etmiyordum doğrusu.Finansal düşüncelerle çıktığım iş değiştirme yolculuğum çok da kötü sonuçlar vermedi bana şükür.Ama içim bi parça eziliyor şimdi..Özlüyorum arkadaşlarımı napıyım...

Bachatada eğlence var sananlar fena halde yanılıyor hüzün var düpedüz bu şarkılarda...Ağlatıcaklar.Dans ve hüzün var ortada.Birde özlem olunca geçmişe daha bi dokunuyormuş.

En sevdiğim Bachata müzikleri :
Hoja en Blanco (Alexandra )
Ay mami (Aventura)
Obsecion (Aventura)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.