1 Aralık 2009 Salı

Neşeli Hayat


"İnsan sevdiklerinin dostlarının yüzüne kaygısız utanmadan bakabiliyorsa işte o neşeli bir hayattır..İyi seneler"

Yılmaz Erdoğan
(Rıza Şenyurt )

Kanyon da Neşeli Hayat filmini izleme fırsatı yakaladım ve film bitince iyiki izledim dedim.Kendi işime şükrettim doğrusu.

Neşeli Hayat Farklı bir hayatın öyküsü.Belkide milyonların öyküsü...Keşke yardımseverlik yaygın olsa dedim...Ben ne kadar yardımseverim acaba dedim...Elimden ne gelebilir ki dedim.Dedim de dedim film boyunca...
Rıza Şenyurt'un insanlığına hayran kaldım..Sıkıntısıyla neşesiyle esprilieriyle saf insanlığın öyküsüydü bu film.

Yılmaz Erdoğan gerçekten başarılı bir film çıkarmış.Aslına bakarsanız aylar önce filmin çekimlerine şahit olmuştum.Ama filmden bi haber olduğum için Yılmaz Erdoğan ın halini,kıyafetini görünce ne kadar sade bir hayat yaşıyor diye düşünmüştüm :)
Film hakkında daha fazla bilgi için sitesini ziyaret edebilirsiniz :
Ayrıca film hakkında güzel bir köşe yazısı :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.