27 Mayıs 2015 Çarşamba

Işıldayan Gözler

Etrafımda görüyorum bazen böyle..Mutsuz ve sıkıcı olmayı hayatının parçası haline getirmiş insanları.Tutup sarsasım geliyor uyaaaannnn diye.Uzaklaşıyorum çoğu zaman.Hayatı olduğu gibi kabullenmeyenlerden...
Tabi ben de oluyorum arada öyle, etrafımda beni böyle sarsacak birileri olsun isterdim.

Bazen de öyle insanlar görüyorum ki gözleri ışıl ışıl.Yaşıyor.Hayatta...Umarım yıllar boyu öyle kalırlar.Sanki bir kez gözlerine baktığınızda o ışık size de geçsin istersniz.İyi dileklerim onlarla olsun.Uzun yıllar böyle ışıldayan gözleri olsun.Ben o ışıkları gördüğümde çok mutlu oluyorum.

Müzik ruhun gıdası gerçekten.Hava kapalı yağmurlu.Ben bu ara şunu dinliyorum.Hoş garip farklı güzel.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.