14 Mayıs 2015 Perşembe

Parçalı Bulutlu

Yarın taksimdeyim...Akademide eğitimim var.Yarın sunmak için bir fikir bulmam lazım aklımda bir fikir var ama hayata geçer mi bilmem.
Az önce Yiğit i uyuturken uyuyakladım.Geldim bilgisayarım açıktı oturdum.Sana yazmak istedim sadece.Hep benimle beslen istiyorum.Benim bir parçan oldun
Bazen sıkışıp kaldığını hissettiğin oluyor mu ? Bir kitap okusaydım olmayacaktı böyle...PMP için kitap okumaya ara verdim.Metro da artık PMP dökümanlarıyla yolculuk ediyorum.
En son Masumiyet müzesi vardı elimde ama çok açmadı ne bileyim.Değişik farklı bir kitap istedi canım.
Procurement Management bölümü de bitince ,Stakeholder Management var ve Rita nın kitabını bitiriyorum.Stakeholder management, steak burger..hımmmm mis.Şu careefourdaki burger ci nefis.Hani şu burger yiyen katil resimli yer.O resme bakıp yemek daha keyifli.Ama bugün ketçap larında sorun vardı.

Sıkışıp kaldım diyordum.İşte öyle garip bir duygu.Hani içinde patlar bişeyler.Ah ne yaptım ne yapıyorum dersin.Pişamanlıklar garip mutluluklar.30 lu yaşlar çok garip.

Maxwell...Gana da.  dünya tatlısı resme bakınca içimin gittiği...Hayatıma hoşgeldi.Mektuplaşmak için sabırsızlanıyorum.

http://plancanada.ca/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.