4 Mayıs 2015 Pazartesi

Pencere




Mutlu muyum diye sorguladığım anlar geliyor aklıma.Anlar o kadar uzunmuş ki hislerimi sorgulama vaktim varmış.Ya zaman yavaş akıyormuş o vakitlerde ya da anları an gibi anında yaşıyormuşum.Evet üniversite zamanları 20 li yaşlardan bahsediyorum.

Şimdi yukarıda gördüğünüz penceremden sorguluyorum anları.Öyle uzun uzun dakikalar sürmüyor bu sorgulama.En fazla 50 sn gibi.Mutluyum, nasılım ? Dün gece de böyle bir anda karşıma çıktı ay.Tupturuncu.Güneş gibi bakıyor.Dayanamadım hemen bir  fotoğraf çektim.


Nezleyi atlatamadım.En ufak gürültü yoruyor.Yiğit e çok zor zaman ayırıyorum.PMP ye çalışmaya devam ediyorum.Headfirst diye bir kitap aldım.Muhteşem ! Sırf eğlenerek daha çok okumak için sınav tarihimi 2 ay öteledim.Ağustos ta sınava gireceğim.

Ya birşey diyeceğim Londra da bir kadın gülerek bana Brezilyalı mısın  dedi.Boş boş baktım. Ne demek istedi hala anlamadım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.