14 Ocak 2016 Perşembe

Acil

Çöpe bırakılmış ucu kırık bir Yağdanlık şişesi ve benim çöpü çıkarma girişimim Kadıköy Acıbadem Hastanesi Acil Servisinde sonlandı.Gece 10 da önce önemsemediğim parmağımdaki kesiğin üzerine bastırdığımda oluşan çukur beni bayılma noktasına getirdi.Bir sezeryan,bir ameliyat atlatmama hatta eşek kadar olmama rağmen iğneden dikişten korkmama şaşıran eşimin zoruyla hastaneye gidebildik.Doktoru görünce   şu cümleleri söylediğimi hatırlıyorum  "belki dikişe gerek yoktur dimi ? "

Sonuç : 4 dikiş bir tetanoz iğnesi..İnsafsız doktor..

Ve bugün 2  gündür  -tetonoz nedeniyle-geçmeyen kol ağrısı,parmağımda zonklama ile haftasonu release koşuşturmacası içinde mutluyum ! Evet garip mutlu hissediyorum.Elimi ıslatamadığım için sabahları saçımı Şamil yıkıyor :) Bunun verdiği şımarıklık mı bilemedim.Çok tatlısın !!

Duygusal gel gitler devam..Arkadaşlarımı özledim.Ayşe ve Cansel ile kahve kikirdemeleri ve dedikoduları.Böyle işte başlıyor sene...Kazasız belasız günler dilerim efendim.
Lacivert çok güzel bir renk...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.