6 Ocak 2016 Çarşamba

Keşifler

Ocak ayı süresince kendime bir hedef belirlemeye çalışacağım.Bu yıl o hedefi gerçekleştirmek için çabalayacağım.Hani demiştim ya piyano öğreneceğim bu yıl diye..Biraz zor gibi.Şuan bütçem 2. el de olsa bir piyano almaya yetmeyecek gibi.Yeni doğacak olan yeğenimin gardrobuna ayırdım bir kaç ay taksitleri.Toparlayabilirsem yine piyano düşüneceğim :)

Yazının başlığında da belirttiğim gibi keşiflerim var.  Youtube da kanalı olan Özge nin sayesinde Zinciri Kırma video su ile keşfettiğim  Barış Özcan.Aşağıdaki video ve daha nicelerini keyifle izleyebilirsiniz.Yoğun bilgi birikimi var.Keyifle izleniyor hepsi.

"Zinciri Kırma" hergün kendinize ufak hedefler koyduğunuz hatta bu hedefleri Your chain uygulaması ile de izleyebileceğiniz bir sistem.Sistem desem yanlış olmaz heralde.Hergün belirlediğiniz hedefinizi gerçekleştirdiğinizde takviminize bir X (çarpı) koyup bu çarpı ları birleştiğini görüp zincir oluşturuyorsunuz.Ve bu zinciri kırmamaya hergün o hedefinizi gerçekleştirmeye çalışıyorsunuz.Örneğin hergün 10 dk kitap okuma gibi.Güzel bir sistem.

Sınav öncesi başladığım yarım kalan romanıma geri döndüm.Masumiyet müzesi.Orhan Pamuk un belki en hafif dil ile yazdığı romanıdır okuduklarım arasında.Kara Kitap'ta beni benden alan cümleler benzetmeler ile bazen tekrar tekrar aynı cümleleri okurken bulurdum kenidmi. Yazarın coşkulu cümleleri ile coştuğumu hissederdim.Aynı duyguyu Gölge Avcıları Kulübü'nde de hissetmiştim.Kitabın Yazarı tam da  bu cümleyi yazarken yanımdan geçti.Ne tuhaf  ne güzel bir duygu :)
Şimdi Masumiyet müzesinde cümleleri hızlı hızlı okurken yazarın duygularını yakalamaya çalışıp biraz zorlanıyorum ancak keyifle okuyorum.Biraz aşk acısı biraz arzu..Farklı bir kitap yine.Füsun ile Kemal e ne olacak.Ya Sibel e ?

İçim sevgi dolu bugün.Hep sürsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.