19 Ocak 2016 Salı

Kitaplar ve Değişim


Masumiyet Müzesi sonlara doğru yaklaşıyor.. Kitabı bitirdiğimde aşağıdaki kitapları okumak üzere odama yerleştirdim :

Çocuk Yetiştirme Rehberi : Jesper Jool
Şeytan Tüyü : Seda Diker
EvrendenTorpilim Var : Aykut Ogut
Yabancı : Albert Camus 

Bu kitaplardan en çok ihtiyacım olan Evrenden Torpilim Var.Bir şeyleri değiştirmek isteyen ama nereden başlayacağını bilmeyenler için yazılmış.İşte Ben !!!

Aslında bir kaç senedir  hayattan öğrendiğim şeyleri uygulamaya koydum. 

Birincisi olumsuz bir düşünce aklıma geldiği an o düşüncenin esiri olmamayı öğrendim.
İki: daha çok okumayı öğrendim
Üç: kendimi suçlamamayı öğrendim sayılır.Bunu oturtuyorum olacak.
Dört, Önceliği kendine vermenin bencillik değil kendini sevmek olduğunu öğrendim !!

Farkında olmadan ya da bilerek uygulamaya koyduklarım bunlar.Hayatımda değiştirmek istediğim şeyler var hala .2016 değişim yılı olsun.Neleri değiştirdim hayatımda seneye kritiğini yapalım beraber olur mu ?





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.