30 Temmuz 2009 Perşembe

Sevgi Pıtırcığı


Ahtapot çok zeki bir deniz canlısıymış bilmiyordum öğrendim.Bakışları da çok anlamlıymış gören denizadamları söylüyor bunu.Eminim bizim karamel gibi bakıyordur..bön bönn gözlerini dikip :)

Karamel demişken dün bulaşık makinesinin arkasından çıkardım onu.Nasıl girmiş o küçücük yere bilmiyorum ama tezgahın üzerine çıkıp kollarından çekip çıkarmak gerçekten çok güç oldu.Kedin mi var derdin var kardeşim.Ay kıyamam ya... Çıkartırken nasıl da gözleri yerinden çıkacak gibiydi...Çıkmaya hevesli sıkışmış kalmış...Kimbilir ne kadar süredir ordaydı. Abartmıyım 10-20 dk kalmıştır...

İlginç olan gerçekten onu ordan çıkarmak imkansızdı ama yapabileceğime dair bir umut vardı ve o umutla çabaldım ve çabalarım sonuç verdi.Canım, yaramaz kedim böyle yerlerde ne aradığını bir bilsem.Kesin bir yaramazlık yaptın da saklanmak için makinanın arkasını seçtin...

Rüyamda bu kaldığım bu zor durumun etkisiyle sanırım , çok zor bir iş olarak gördüğüm ve yapan herkese hayranlıkla baktığım bir şey yapıyordum.Bebeğim olmuş ben de onu yıkıyorum.Ama ellerimle bir yandan ona hakim olmaya çalışıp bir yandan suyu dökerken gerçekten zorlanıyordum.Ağlıyacak gibiydi ama ağlamıyordu yavrucak Allahtan.Çok sevimli tombiş bir bebekti.Sarıya dönük saçlarıyla pamuk gibiydi...

İçimde sevgi patlamaları mı var ben mi böyle hissediyorum :)
--Çizer : İzzet Küçükağaoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.