3 Temmuz 2009 Cuma

Sober

En kötü anında, yalnız kaldığında kalbini tutup okşadığın oldu mu hiç ? Geçicek dediğin, kendini sevdiğin, yaranı sardığın anları hatırlıyor musun ? Ben "Sober" ın her klibini izleyişimde bu anlarımı hatırlıyorum.Kalbimi okşadığım anları...
Kendimi sevdiğim tek anlar bu olmamalı dedim sonra.

Her an sevmeliyim, kendimi sevdikçe yanımdaki beni seviyor..Kendini sevince etrafına yayıyorsun o ışığı ,sevgiyi, mutluluğu..

Kendinden başla ve etrafındaki herşeyi sev.Haftanın mottosu :)

Etrafımdaki işkolik kadınlara kafa yoruyorum bu aralar..Anlam veremiyorum.İş ,alkol bağımlılığı gibi birşey bazıları için.Onsuz mutlu olamıyorlar.Böyle insanlar da varmış...Modern toplum hastalığımız buymuş meğer.Gezmek ve eğlenmek ve hatta uykuyu lüks görüp, hayatını iş üzerinden tatmine odaklamak özgüven eksikliği ile bağlantılı bir sorunmuş ne yazıkki... Bir dönem sınırdan döndüğümü hatırlıyorum..Bu duruma düşen , düşmek üzere olan herkese sesleniyorum şöyle bir silkinin ve kendinize gelin.Başarı sosyal hayatta sağladığımız dengeyle ölçülüyormuş aman dikkat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.