17 Temmuz 2009 Cuma

Anne Sohbeti


Huzur bulayım , iki nefes alayım diye geldiğim baba ocağından yarın hafif sersemlemiş hafif zorla da olsa huzuru bulmuş şekilde ayrılıyorum.Sıkıntımda arkamdalar sağolsun " biz daha ölmedik" diyor ya babam bu da yetiyor bana.Annem gidişime istinaden bu akşam kola-çekirdek-çikolata-cips dörtlüsü ile tatlı anılarla uğurlamaya çalışcak beni.Bu akşam tv karşısında sohbetleşip babamın kahveden dönüşü bekleyeceğiz onunla.Babamın gelişi ile hafif uyuklamış annem yine uyku sersemi ile zile koşacak ve ben arkasından "yavaş yavaş" diyişlerime aldırmayacak, iki sohbet daha sonrası uyku için çekileceğiz odalarımıza...O beni yine odamda yalnız bırakmayacak, uykuya dalana kadar konuşacak konuşacak dertlerimi alacak üzerimden..Seni çok seviyorum annecim..Bunu biliyor musun ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.