20 Temmuz 2009 Pazartesi

Soğuk algınlığı sonrası çeşitlemeler

Günlerim geçiyor, yaz geçiyor...Tenime sıcak kum değmeden biterse bu yaz affetmem kendimi...Ah nasıl çekiyor beni deniz..Oysa bir hafta önce hasta olduğum için aldım iznimi anneme kaçtım.
Evet gerçekten kaçtım.Azarlar tondaki bakıcılığıyla neyse ki toparladım kendimi.Domuz gribi şakaları mı dersin,aman nerden buldun yaz günü gribi mi dersin, ay klima çarpmış seni tüh mü dersin,tabi yedin dondurmaları lüp lüp mü..Aklına gelen her tür gribal sözü duydum bir haftadır.Artık yorulmadan yürüyorum ve yemekten zevk alıyorum, şükür...

Şimdi işimin başında, tekrar konsantre olup çalışmaya çabalıyorum.Hadi bugünü alışma günü ilan ettik.Yarından tezi yok bişeyler yapmalıyım.Haketmeden kazanmak istemiyorum paramı.

En son izlediğim filmi düşündüm de "Felekten Bir Gece"( The Hangover).Çok gülücez diyip gülemedik, hevesimiz kursağımızda kaldı.Bekarlığa veda partisinde Las vegas a gidip içip dağıtan topluluğun ayıldığında kendilerini buldukları tuhaf durumdan sonra nasıl bu hale geldiklerini hatırlamaya çalışan bir grup arkadaşı konu alıyordu film.Bir an önce gerçek komedi filmi görmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.